Önmagában is borzalmas képet mutat a társadalom szellemi színvonaláról, hogy kereskedelmi csatornákon minden megkötés nélkül futhatnak csalós jósdás és távgyógyítós műsorok.
Ráadásul nem is valami eldugott kerületi csatornán, hanem a hazai kereskedelmi média zászlós hajóján, az RTL Klubon.
Az mindenki számára világos, hogy egy normális fogyasztóvédelemmel és egy normális szellemi kvalitásokkal rendelkező társadalomban ilyen műsorok nem mehetnének a televízióban. Még akkor sem, ha a többség lényegében csak kiröhögi ezt a jelenséget és csak azért nézi, hogy 1-bites embertársain szórakozzon.
A „szellemvilággal kommunikáló” show azonban most újabb fokot lépett az ízléstelenségben.
Lényegében összekevert betűkből kellett a betelefonálóknak kirakni Koós János slágerének címét, a „Sír a telefon”-t, amely véleményünk szerint kegyeletsértő 2 nappal az énekes halála után.
Miután a műsort vezető médium lehívta a milliós pénzenergiát, azt a Koós dalt megfejtő betelefonálónak szánták.
Ez a mai média szellemi és erkölcsi színvonala.