Az oroszellenes, soviniszta, ugyanakkor az Egyesült Államok hatalmi érdekeit Magyarországon érvényesíteni akaró közösségi propagandamédia taktikát váltott.
A Nyugati Pályán őrült mennyiségű fizetett hirdetésben reklámozza az orosz invázió nemlétező fantomját és hergeli a közvéleményt az „agresszorok” ellen.
Teljesen véletlenül ugyanolyan formátumú a szintén nyugatbarát Political Capital oldala, amely szintén oroszellenes amerikai propagandát nyom.

kép forrása: Nyugati Pályán facebook oldal
Ez annak a fényében elég komikus, hogy megszámolni is nehéz, hogy az USA hány konfliktus résztvevője a világon direkten (háborúk, megszállások, puccsok) és hány agresszor és fasisztoid hatalmat lát el fegyverekkel különféle proxiháborúkhoz és elnyomásokhoz.
A fizetett hirdetésekben természetesen Amerika a kánaán és a magyarok egyetlen barátja. Még annak ellenére is, hogy a rendszerváltás után óriási társadalmi nyomort, igazságtalanságot és megosztottságot zúdítottak az országra – hazai mintájukra. (A kulturális deficitről nem is beszélve).
A kommentszekcióban szerencsére nagyon sokan kifejezik rosszallásukat ezen propaganda képmutatására és támadják jogosan az Egyesült Államok vezetését a borzalmas emberiség elleni és háborús bűncselekményei miatt.
A propagandaoldalak a túltolt fizetett hirdetések segítségével sem tudtak jelentős terjeszkedést elérni. A Nyugati Pályán csak most előzte meg a nulla költségvetésből dolgozó A MI IDŐNK-et, a Political Capital fele annyi kedvelővel rendelkezik. Ezért most taktikát váltottak és cukiságokat tesznek közzé. Pl. Molnár Ferencet, a Pál utcai fiúk íróját reklámozzák, majd egy űrteleszkópot, amit „magyarok is használhatnak majd”.
Az új taktika lényege, hogy a politika iránt nem érdeklődő emberek tömegeihez is eljussanak a félrevezető propagandájukkal. Amíg az oroszellenes ostobaságokat százak osztják meg, Molnár Ferenc már több mint 1800 megosztásnál tart.