A MI IDŐNK
  • Főoldal
  • Bemutatkozás
  • Impresszum
  • Manifesto of the European Left
  • English

A MI IDŐNK

AZ EURÓPAI BALOLDAL PORTÁLJA

Menu
  • Hírek
    • Belföld
    • Külföld
  • Forradalom
  • Antiimperializmus
  • Antifasizmus
  • Elemzés
  • Programok
  • Tudomány
  • Kultúra
  • Történelem
  • Európai Baloldal
  • EP Baloldal
  • Környezetvédelem
  • Ateizmus
  • Kurdisztán
  • Koronavírus

Lájkvadászatba kezdett a hazai amerikai nagykövetség propagandaoldala

2022. február 7.

Az oroszellenes, soviniszta, ugyanakkor az Egyesült Államok hatalmi érdekeit Magyarországon érvényesíteni akaró közösségi propagandamédia taktikát váltott.

A Nyugati Pályán őrült mennyiségű fizetett hirdetésben reklámozza az orosz invázió nemlétező fantomját és hergeli a közvéleményt az „agresszorok” ellen.

Teljesen véletlenül ugyanolyan formátumú a szintén nyugatbarát Political Capital oldala, amely szintén oroszellenes amerikai propagandát nyom.

kép forrása: Nyugati Pályán facebook oldal

Ez annak a fényében elég komikus, hogy megszámolni is nehéz, hogy az USA hány konfliktus résztvevője a világon direkten (háborúk, megszállások, puccsok) és hány agresszor és fasisztoid hatalmat lát el fegyverekkel különféle proxiháborúkhoz és elnyomásokhoz.

A fizetett hirdetésekben természetesen Amerika a kánaán és a magyarok egyetlen barátja. Még annak ellenére is, hogy a rendszerváltás után óriási társadalmi nyomort, igazságtalanságot és megosztottságot zúdítottak az országra – hazai mintájukra. (A kulturális deficitről nem is beszélve).

A kommentszekcióban szerencsére nagyon sokan kifejezik rosszallásukat ezen propaganda képmutatására és támadják jogosan az Egyesült Államok vezetését a borzalmas emberiség elleni és háborús bűncselekményei miatt.

A propagandaoldalak a túltolt fizetett hirdetések segítségével sem tudtak jelentős terjeszkedést elérni. A Nyugati Pályán csak most előzte meg a nulla költségvetésből dolgozó A MI IDŐNK-et, a Political Capital fele annyi kedvelővel rendelkezik. Ezért most taktikát váltottak és cukiságokat tesznek közzé. Pl. Molnár Ferencet, a Pál utcai fiúk íróját reklámozzák, majd egy űrteleszkópot, amit „magyarok is használhatnak majd”.

Az új taktika lényege, hogy a politika iránt nem érdeklődő emberek tömegeihez is eljussanak a félrevezető propagandájukkal. Amíg az oroszellenes ostobaságokat százak osztják meg, Molnár Ferenc már több mint 1800 megosztásnál tart.

Antiimperializmus, Belföld, Külföld, oroszellenesség, propaganda, ruszofóbia, USA
Facebook Pagelike Widget

RSS | Atom

Hirdetés

Hirdetés

Copyright © 2023 A MI IDŐNK.

Magazine WordPress Theme by themehall.com